Automatic Slideshow


Change image every 2 seconds:






1 / 3


Caption Text




2 / 3


Caption Two




3 / 3


Caption Three
















12 September 2011

raya, raya,raya.....

hari ke-14 syawal bermakna dah 14 hari sudah raya aidilfitri diraikan oleh umat islam ......rasanyer masih sempat utk aku ucap selamat hari raya aidilfitri!!!
maaf zahir batin!! buat blog readers yg beragama islam ......


hm...kalo tgk kat blog2 org kebanyakannya dah update pasal raya kan...meriah jer raya...namun ada jugak yg digenangi kesedihan tatkala org yg disayangi pulang ke rahmatullah...pastinye keadaan ini merubah suasana syawal kita kan...jadi kita yg masih dikelilingi yg tersayang seharusnya bersyukur dengan nikmat yg diberikan Allah ini..hargailah setiap detik dan ketika bersama org yg kita sayang terutama keluarga kita...


"bahagiaku adalah jika keluargaku bahagia"
jom berkenalan dgn keluargaku...hehe..




nah..inilah..ayahanda n bonda yg tercinta...huhuhu..nak jugak baju sepasang u!bukan senang nk snap gambar ma n abah camni tau! diorg x suka bergambar..sebab tu anak dia pun x suka bergambar gak(*eh ye ke x suka?...huhu*)..




alkisahnyer...ni kakak sulung aku..maklum lah aku ada 2 kakak na n ni..tp bukan kembar tau..tp ni 'Na' berposing ngan adik aku Adee (handsome x adik aku? haha..)nama je adik..tp aku rasa cam aku pulak adik diorg...


yg baju hijau tu adik aku yg last n sebelahnye yg kedua last...ume n yati


ni lah kakakyg second tu..'Ni'...(tercuit dgn gelagat sepupuku yg sorang ni.)


yg kedua kat depan ni ---abang Din...abang aku satu-satunye...di apit oleh sepupu2...asal baju sepesen je? huhu...ni time kenduri kawen sepupu la..diorang jd 'jung kako' kate org kelate..huhu.kenduri kawen time raya ni meriah bila semua sedara berkumpul.




ni adik bawah drp aku...Ajik...satu2 nye pengkritik hebat masakanku...tp kritikan membina aku terima jer..hahah...


hmm...keluarga..mereka lah kawan mereka lah teman......

No comments:

Post a Comment